پهپاد جدید چین می‌تواند 100 کیلوگرم بار را 1000 کیلومتر حمل کند

چین پهپاد جدیدی با سوخت برقی ساخته که می‌تواند کارهای متنوع مانند حمل بار، تدارکات سریع، عملیات‌های اضطراری نجات پزشکی و آتش‌نشانی را انجام دهد.

این پهپاد چینی که می‌تواند تا 100 کیلوگرم بار حمل کند، توسط شرکت فناوری هواپیمایی Fengfei در شانگهای ساخته شده است.

حداکثر وزن این پهپاد هنگام پرواز، 400 کیلوگرم با احتساب حمل بار تا 100 کیلوگرم است.

شرکت فناوری هواپیمایی Fengfei، این هواپیمای بدون سرنشین را v400 Albatross نام‌گذاری کرده است.

این پهپاد، اولین پرواز خود را در نوامبر سال 2019 انجام داد و اولین بار در کنفرانس جهانی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین World UAV در سپتامبر سال جاری به نمایش درآمد.

پس از به‌روزرسانی مداوم و تغییرات اندک در مدل v400، این پهپاد چندین آزمایش پرواز را در شرق چین انجام داده و مقدار زمان پرواز و داده‌های جمع‌آوری‌شده، به سازنده اطمینان داده که می‌تواند آینده موفقی داشته باشد.

حداکثر برد این پهپاد، 300 کیلومتر با بار کامل و حداکثر برد آن 1000 کیلومتر برای نسخه هیبریدی است.

v400 Albatross برای سناریوهایی مانند حمل‌ونقل کالا، تدارکات سریع، امداد و نجات پزشکی و اورژانس آتش‌نشانی استفاده خواهد شد و شرکت Fengfei امیدوار است که نقش زیادی در بخش حمل‌ونقل داشته باشد.

شرکت فناوری هواپیمایی Fengfei، یک شرکت فناوری است که در تحقیق و توسعه و ساخت وسایل نقلیه خودران تخصص دارد. دفتر مرکزی این شرکت در شانگهای قرار دارد و مراکز تحقیق و توسعه در مونیخ، شنژن و آلمان دارد.

این شرکت در حال حاضر، طراحی انواع محصولات در زمینه هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی، از جمله هواپیماهای لجستیکی «هوشمند» در مقیاس بزرگ، هواپیماهای اضطراری آتش «هوشمند» و هواپیماهای سرنشین‌دار خودران را به پایان رسانده است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *